Isnin, 26 Ogos 2013

  • assalamualaikum .. haaa selamat petang yeahh .. yess ! mari menulis di sini . waaa hari nih tadi  haaa haha haa seriously lawak pulak rasa .. bayangkan masa cgu bg kertas exam aku tuh , aku ingat dapat laa bagus jugak markah dia .. alih-alih haiii sejemput aje .. cheseezy wedges lahh haiii ..aku yg paling tercorot woii .. itulah org lain sebok dok bca buku , aku sorang pon sebok jugakk ,, haa sebok apa ? sebok tidoo .. kan markah tah kemana haa .. subjek PENGAJIAN AM &  EKONOMI yaa rabb aku tk minat cita bg .. moral dia jgan menyesal macm aku sebb result terok dah SAH ! then subjek SEJARAH haha bila org lain sebok buat esei aku sebok tengok jaa ..tk saba nk tengok brapa dpt macam jalan ke FAIL to LOOSER ja .. huaahuahhuaa semangat woii BANGKITLAH BILA DIJATUH BANGUN SEMULA !! keep refresh every single time .. make a change change change ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan