Rabu, 11 September 2013

hate

ME AKAN JADIK GILA BILA KAWAN KAMU CKP SOMETHING YG ME TK SUKA & ME JUST SABAR  AND ME KUATKAN HATI ! ME BLUR BLUR !!!!

Hey , Kamu ! dan Kamu  Kamu !! knapa susah sngat nk paham haa ? bila me ckp tidak its mean tidak & tak akan ada Ya smpai bila-bila ..  Jgn buat me benci tahap mnyampah .. me okay bila Kamu buat cara Kamu tp me sngat tk suka bila Kamu memprovok kan nya .. i hate it much ! yupp BENCI perasaan yg kita tk buleh nk stop then playback mcm kita dgr muusic, macm pakai remote nk unhate or hate right ?sometimes Kamu tk sedar atau sedar yg cara Kamu tuh akan mungkin buat me tk suka/brtmbh benci . can u just think what've u suppose to do ? yaa memng bukan Kamu yg mulakan tp kawan Kamu yg mulakan dulu , tk fikir ka ? me dh ckp yg me tk suka mcm tuh soo please take note .. bukan buat mcm masuk telinga kiri keluar telinga kanan eh tk gitu ?? jangan jdi budak2 sngat okay . me tk benci cuma me tk tahan bila kawan Kamu ckp psal me yg me tk buat  & selalu ckp bnda tuh then sengaja ckp dgn tone yg sedih yg menammpakkan me yg salah !! apa msalah kawn Kamu haa ? Me dh bnyak sabar , knapa buat mcm nih haa .. me tk penah kacau mereka malah tk penah nk ckp bnda yg bukan me just tngok & dgr jaa puns , is that wrong ? me tk mo benci tk mo tapi lama-lama benda yg depa ckp buat me meluat sngat .. smpai satu masa me tiakk :'( :'( me dh ckp me tk suka knapa knapa ? grrrrrrrrr macam org gila lg dh . me tk kisah kalau kamu ada cuma me akan lebih suka bila kamu tiada d satu tmpat yg sma dgn me :3 i just wanna say sorry ! i dont mean it tapi  me tk buleh nk pura-pura mcm me suka@ me okay sedangkan me tk okay !! me rasa  mcm me nak bg penampar arab dgn penendang terbaik jaa haa dkt kawan2 kamu tuh tapi me hahahha loll ! me berani ka ? sumpah mati tk berani wee .. dh la me penyenyap sngat haa .. nk ckp mcm hantu potpet puns payah nih kan pula nk mngeluarkan amarah & suara yg sngat kuat mcm org tngah mngamuk dkt kawan kamu pun me takut .. wawaaaaaaaaaaaaaa lelaki is annoying and always making trouble to others.. YA ALLAH sakit hati rasa .. knapa org suka canonkan someone tuh dgn kita sdangkan they know kita tk suka haa ? saya mmpu sendiri walaupun saya selalu susahkan org saya mmpu utk tidak love sya mampu . .. kdg2 saya pelik bila org lain sebok nk kacau hidup org sedangkan life dia selau ada problem .. saya mmpu utk semua tuh cuma saya malas utk ituu .. benda tuh tk penting ! saya tk suka jgn paksa tolong . saya tahu kamu tahu perasaan & hati sya mcm mna .. saya tk suka , i feel sick when they are talking a nonsense word to me !!  hate it . i mean it sayangs :) please be a matured person . and do not let me think a negative attitude that u have .. i will respect you if you are able to respect me first !! the feelings is maybe can change if they not talking too much about me .. im a human and everyone has their opinions to someone accept me >.<


Tiada ulasan:

Catat Ulasan