Isnin, 14 Oktober 2013

rasa hati

Pretend to be someone is just waste a time right ? so alternatif lain aku just cuba buat , ckap apa yg aku rasa kat hati aku . its just a pendapat aku sendiri . Kadang2 kita sebagai manusia tak mampu untuk happykan hati semua org yg kita syg kan . kadang2 kita terpaksa memilih antara dua better yg baik autau buruk  kadang2 keadaan jugak turut memaksa kita buat apa yg kita tak patut buat .

Huwaaa .. aku tak mampu jadi kuat neither setabah org lain . aku just aku ! aku ada perasaan jugak .. asyik2 aku yg kena jaga hati org .. hati aku ? hmmmmmmmm .... someone help me ! if okay kalau apa yg depa buat adalah baik ini tak apa yg diaorang buat entah aapa2 .. tak boleh ke ambek masa korang utk bercakap somethimg yg bagus yg paling bagus perkataaan ..

Rasa hati aku ada bnyak rasa . benci , syg . sedih , suka , macam2 laa .. bila keadaan memaksa aku terpaksa memaniskan muka even something tuu aku tk suka dengar .. should i ? stop talking ! terfikir sejenak . rasa hati nih semua org ada tp setengah org tu bole nak appriciate rasa yg depa ada .. herhhhh .. rasa teruk sangat .

Aku rasa bersalah !!! adakah aku yg salah ? adakah ? persoalan rasa hati aku tergantung seketika . aku biar masa yg tentukan . tapi aku takut bila berdiam diri itu akan membawa padah :(  whay should i do ????? aku tak ada kesimpulan !

1 ulasan: