Rabu, 11 Disember 2013

He yg Pemalu

Hollaa . Hee ~ Dia yg memakai baju melayu smbil minum air ituu haa pemalu sahaja . Cet ! Pemalu ka ? Hahahha . Kegilaan Kegedikans d situ . hhaha . Nim gamba nim ambek masa raya baruu ni haa , kalau tidak memang harap maklum la nk dapat gmba dia . haah . Alasan berduyun dia lempar bg . Alasan yg paling kukuh ' Malas  r ! Aku tak reti nk senyum lagu mna ? ' Hahhaha . Hak tu lahh alasan dia hahaah . ni pun harap kamera ada depan nim and dipaksa kengkawan dia . Teett ! Memang betul lah tuu gamba dia memng tak bnyak pun . Ehh ! bukan tak bnyak tapi buleh laa kalau nak kira dgn jari jemari ni ada berapa keping . Lelaki yg pemalu ada ka ? Ada tapi susah kan nak  jumpa yg True Pemalu kan ?  Haa . Ada budak tu yg aku kenal . Kata geng nya dia memng pemalu malah kurang bersosial ni haa . Nim kalau perempuan text p kat dia kalau tak benda penting nk tnya jgn harap laa dia ak reply balek text tuu . Memang tunggu sampai ke tua la tak balas . Begitu dia menjaga cara dia . Tapi kalau nak bandingkan dgn rupa yg dia ada dgn sikap kurang sosial dia tuu macam tak masuk je . Yaa . Dia sngat good looking  man . hhaha . Nak2 bila dah meningkat remaja matang gini awesome man gitu hahah . Karang kalau yg pandang dia sekali memang confirm la toleh balek jadi dua kali . Hee ~ Peminat puns bnyak meh . hahha Tapi tu lah pasal jenis malu + tak melayan nim payah , org tarik perhatian dia pun dia buat dekkkkk je . Macam bagus gitu ja kan , macam aku tk pecaya cintaa ! hahah --'' and The end ! Nim kalau abg aku tau aku curik gamba dia nim mau dia bg aku sedaiihhh . Hahahah ! Pardon !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan